Vrácení a reklamace zboží
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Zboží se vám nelíbí nebo nesedí? Nevadí. V případě vrácení zboží bez udání důvodu máte 14 dnů (od vyzvednutí/převzetí objednávky) na rozmyšlenou. Částka Vám bude proplacena maximálně do 14 dnů od přijetí vráceného zboží na naší adrese.
1. VRÁCENÍ ZBOŽÍ PŘES ZÁSILKOVNU
- Zboží důkladně zabalte (musí být čísté, v originálním obalu a se všemi cedulkami).
- Přiložte formulář o vrácení (ke stáhnutí níže). Pokud nemáte možnost tisku, nevadí - formulář můžete přepsat v ruce.
- Balíček odneste na nejbližší podací místo Zásilkovny (seznam podacích míst naleznete zde: www.zasilkovna.cz/pobocky)
- Obsluze sdělíte tento kód: 95635282.
- Obsluha na balíček sama nalepí štítek a to je vše. Nezapomeňte si od obsluhy vzít potvrzení o převzetí zásilky.
- Tato služba je pro naše zákazníky zcela zdarma. :)
2. VRÁCENÍ ZBOŽÍ PŘES ČESKOU POŠTU
- Zboží důkladně zabalíte (musí být čísté, v originálním obalu a se všemi cedulkami).
- Přiložíte vyplněný formulář o vrácení (ke stáhnutí níže), pokud nemáte možnost tisknu, můžete formulář přepsat.
- Balíček odnesete na jakoukoli pobočku České pošty.
- Vrácené zboží zašlete na následující adresu: TOPJOY.CZ, U Zahrádkářské kolonie 1015/12, Praha 4, 14200.
- V tomto způsobu vrácení nebude Vámi hrazené poštovné vyplaceno.
topjoy_formulář o vrácení zboží
REKLAMACE ZBOŽÍ
Pro všechny výrobky zakoupené v obchodě platí podmínky, které vám umožňují reklamovat zboží z důvodu neshodnosti se smlouvou do 2 let od data nákupu.
- Stáhněte si Reklamační formulář (na konci tohoto článku) a důkladně vyplňte. Pokud nemáte možnost vytisknutí formuláře, napište ho, prosím, ručně dle vzoru. Reklamace bez přiloženého formuláře nebo s nesprávně vyplněným dokladem nebudeme bohužel moci uznat.
PRO ZASLÁNÍ ZBOŽÍ K NÁM VYUŽIJTE PROSÍM JEDEN ZE ZPŮSOBŮ VRÁCENÍ ZBOŽÍ VIZ VÝŠE (ZÁSILKOVNA NEBO ČESKÁ POŠTA)
- Reklamace zpracováváme v průběhu maximálně 30 dní od data přijetí reklamovaného výrobku.
- V případě oprávněné a uzanané reklamace máte právo na uhrazení účelně vynaložených nákladů (poštovné).
Prosíme naše zákazníky o správné a čitelné vyplnění formulářů. Nezaměňujte formulář pro vrácení s formulářem pro reklamaci. Velice nám usnadníte práci :).
Děkujeme, topjoy.cz