Reklamace a vrácení zboží

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Zboží se vám nelíbí nebo nesedí? Nevadí. Máte právo zboží vrátit do 30 dnů od převzetí objednávky bez udání důvodu.

Při vrácení zboží postupujte následovně:

  1. Stáhněte a čitelně vyplňte Formulář o vrácení (na konci tohoto článku) a vložte ho společně do balíčku se zbožím, které vracíte. Pokud nemáte možnost vytisknutí formuláře, můžete ho podle vzoru napsat ručně.
  2. Nezapomeňte do balíčku přiložit i fakturu, kterou jste dostali se zbožím – urychlí to proces vrácení.
  3. Vrácené zboží zašlete na následující adresu: TOPJOY, 5.května 112, Klatovy, 339 01
  • V případě, že jste za objednávku zaplatili hotově na dobírku a na formuláři pro vrácení jste uvedli váš bankovní účet, bude vám hodnota objednávky vrácena na uvedený bankovní účet. V případě, že jste na formuláři neuvedli číslo bankovního účtu, bude vám hodnota objednávky vrácena stejným způsobem, jaký jste použili při objednání zboží.
  • Vrácení peněz včetně poštovného bude uskutečněno bezodkladně a maximálně do 14 dnů od převzetí vráceného zboží.

 

topjoy_formulář o vrácení zboží

REKLAMACE ZBOŽÍ

Pro všechny výrobky zakoupené v obchodě platí podmínky, které vám umožňují reklamovat zboží z důvodu neshodnosti se smlouvou do 2 let od data nákupu.
 
Při reklamaci zboží postupujte následovně:

  1. Stáhněte si Reklamační formulář (na konci tohoto článku) a důkladně vyplňte. Pokud nemáte možnost vytisknutí formuláře, napište ho, prosím, ručně dle vzoru. Reklamace bez přiloženého formuláře nebo s nesprávně vyplněným dokladem nebudeme bohužel moci uznat.
  2. Pošlete reklamované zboží spolu s reklamačním formulářem a fakturou na adresu: TOPJOY, 5.května 112, Klatovy, 339 01
  • Reklamace zpracováváme v průběhu maximálně 30 dní od data přijetí reklamovaného výrobku.
  • V případě odůvodněné reklamace bude poškozené zboží opraveno anebo vyměněno za jiné (plnohodnotné). Pokud nebude oprava nebo výměna možná (např. kvůli chybějícím skladovým zásobám) - vrátíme vám hodnotu ceny výrobku. 
  • Reklamovaný výrobek posíláte na vlastní náklady a odpovědnost. Proto zvolte bezpečný způsob dodání zásilky, např. využijte kurýrní službu anebo pošlete balík s možností potvrzení odeslání. Neposílejte prosím zásilky na dobírku - nemáme technickou možnost převzetí takové zásilky.

 

topjoy_reklamační formulář