Nejčastější dotazy

Kdo je TOP JOY?

TOPJOY je online prodejce kabelek, módních doplňků a pánských košil v rozmezí od nejmenší velikosti S až po velikost 9XL. Náš tým by se dal spočítat na prstech jedné ruky, o to víc vše děláme s radostí, individuálním zaměřením a samozřejmě s LÁSKOU ;). Jsme česká firma, a přesto, že je TOPJOY relativně nový e-shop, nejsme žádní nováčci - část našeho týmu se prodeji a nákupu módy od dodavatelů věnuje už přes 30 let. I díky těmto bohatým zkušenostem vám můžeme dopřát férové ceny. 

Máte nějaký kamenný obchod, případně kde?

Bohužel zatím ne. Veškeré zboží můžete zatím nakoupit pouze přes náš eshop.

Kdy mi bude zboží odesláno?

Veškeré zboží, které vidíte na stránkách, je skladem. Balíček se tudíž snažíme odeslat co nejdříve, maximálně do 24 hodin od uskutečnění objednávky (v případě, že zvolíte platbu online nebo objednáváte na dobírku). Pokud za zboží platíte bankovním převodem, musíme počkat, až se částka objeví na našem účtu. V případě, že máte ČSOB, dá se předpokládat, že platba bude na našem účtu ještě týž den. Pokud máte jinou banku, může převod peněz trvat 1-3 pracovní dny. Více informací o cenách dopravy najdete na stránce Doprava a poštovné.

Přijde mi nějaké potvrzení, že objednávku vyřizujete?

Nebojte, přijde vám jich hned několik. První bude potvrzení vaší objednávky a hned jak balíček předáme dopravci, přijde vám na email potvrzení o odeslání. V den doručení vám každý náš dopravce napíše SMS zprávu o přibližném času doručení. Pokud máte s objednávkou nějaké potíže, neváhejte nám napsat na info@topjoy.cz.

Chci platit bankovním převodem. Na jaký účet mohu peníze zaslat?

Částku za objednané zboží + dopravu posílejte na číslo bankovního účtu: 272593639/0300 (ČSOB). Nezapomeňte vždy napsat číslo objednávky jako variabilní symbol! Bez tohoto kroku nemůžeme spárovat vaši objednávku s přijatou částkou. Velmi tím urychlíte proces odeslání balíčku.

Zasíláte zboží i na Slovensko?

Ne, bohužel tuto možnost v současné době nenabízíme. 

Můžu zboží vrátit?

Ano, samozřejmě ;). U vrácení zboží, které se vám třeba nelíbí nebo nesedí, máte 14 dnů na to poslat zboží zpět k nám (od data převzetí balíčku).  Prosíme vždy nám dejte o vrácení či reklamaci zboží vědět emailem. Pamatujte, že zboží, které nám vracíte, musí být čisté, s visačkami a bez známek nošení. Vyplňte formulář o vrácení zboží a zašlete nám ho i s fakturou na uvedenou adresu. Nejpozději do 14 dnů od přijetí vrácené zásilky vám zašleme vrácené peníze + poštovné na váš bankovní účet. Na reklamaci zboží máte právo 2 roky od objednání. I zde vyplňte reklamační formulář a zašlete nám ho společně s reklamovaným zbožím na adresu, která je napsaná ve formuláři.

Zboží, které vracíte nebo reklamujete, zasílejte na tuto adresu:

Centrum móda, náměstí Míru 130, 344 01 Domažlice

 

Zboží mi nesedí/nelíbí se mi. Je možné ho vyměnit za jiné?

Bohužel není. Pokud se vám zboží nelíbí nebo vám nesedí, vraťte ho (viz odstavec výše) a proveďte novou objednávku :).

Odesíláte zboží i o víkendu?

Ne, bohužel zatím ne. O víkendu nabíráme síly na další pracovní týden ;). Zároveň vás chceme požádat, abyste o víkendu, svátcích a večerních hodinách směřovaly vaše dotazy spíše na e-mail: info@topjoy.cz nebo na tel.: +420 777 336 928. Pokud to půjde, odpovíme na ně i v tyto dny, jinak jsme ale OFFLINE. Děkujeme za pochopení :).

Chtěl/a bych darovat dárkový poukaz TOPJOY, je to možné?

Samozřejmě :). Napište nám na info@topjoy.cz a rádi vám ho vystavíme v jakékoli sumě.