Nejčastější dotazy

Kdo je TOP JOY?

TOPJOY je online prodejce cestovních zavazadel, kabelek, obuvi a dalších módních doplňků. Náš tým by se dal spočítat na prstech jedné ruky, o to víc vše děláme s radostí, individuálním zaměřením a samozřejmě s LÁSKOU ;). Jsme česká firma, a přesto, že je TOPJOY realitvně nový eshop, nejsme žádní nováčci - část našeho týmu se prodeji a nákupu módy od dodavatelů věnuje už přes 30 let. I díky těmto bohatým zkušenostem vám můžeme dopřát férové ceny. 

Máte nějaký kamenný obchod, případně kde?

Bohužel zatím ne. Veškeré zboží můžete zatím nakoupit pouze přes náš eshop.

Je možné si zboží vyzvednout osobně?

Ano, objednávky je možné si zdarma vyzvednout v naší kanceláři na Praze 4 Libuši. Více o vyzvednutí najdete zde: https://www.topjoy.cz/cenik-dopravy-a-postovneho/.

Kdy mi bude zboží odesláno?

Veškeré zboží, které vidíte na stránkách, je skladem. Balíček se tudíž snažíme odeslat co nejdříve, maximálně do 24 hodin od uskutečnění objednávky (v případě, že zvolíte platbu online nebo objednáváte na dobírku). Pokud za zboží platíte bankovním převodem, musíme počkat, až se částka objeví na našem účtu. V případě, že máte ČSOB, dá se předpokládat, že platba bude na našem účtu ještě týž den. Pokud máte jinou banku, může převod peněz trvat 1-3 pracovní dny. Více informací o cenách dopravy zde.

Přijde mi nějaké potvrzení, že objednávku vyřizujete?

Nebojte, přijde vám jich hned několik. První bude potvrzení vaší objednávky a hned jak balíček předáme dopravci, přijde vám na email potvrzení o odeslání. V den doručení vám každý náš dopravce napíše SMS zprávu o přibližném času doručení. Pokud máte s objednávkou nějaké potíže, neváhejte nám napsat na info@topjoy.cz.

Chci platit bankovním převodem. Na jaký účet mohu peníze zaslat?

Částku za objednané zboží + dopravu posílejte na číslo bankovního účtu: 272593639/0300 (ČSOB). Nezapomeňte vždy napsat číslo objednávky jako variabilní symbol! Bez tohoto kroku nemůžeme spárovat vaši objednávku s přijatou částkou. Velmi tím urychlíte proces odeslání balíčku.

Zasíláte zboží i na Slovensko?

Ano, doručujeme na všechny slovenské pobočky Zásilkovny, a to ZDARMA (platí na všechny kabelky, batohy nebo tašky). Na vše ostatní platí doprava 3 EUR. Zatím zasíláme pouze menší balíčky (obuv, kabelky, dětské kufry, palubní kufry a kufry o maximální velikosti S). Na větší zásilky (kufry velikosti M a L) zatím doprava na Slovensko není možná.

  • Více o dopravě zde.

Můžu zboží vrátit?

Ano, samozřejmě ;). U vrácení zboží, které se vám třeba nelíbí nebo nesedí, máte 14 dnů na to poslat zboží zpět k nám (od data převzetí balíčku).  Prosíme vždy nám dejte o vrácení či reklamaci zboží vědět emailem. Pamatujte, že zboží, které nám vracíte, musí být čisté, s visačkami a bez známek nošení. Vyplňte formulář o vrácení zboží a zašlete nám ho i s fakturou na uvedenou adresu. Nejpozději do 14 dnů od přijetí vrácené zásilky vám zašleme vrácené peníze + poštovné na váš bankovní účet. Na reklamaci zboží máte právo 2 roky od objednání. I zde vyplňte reklamační formulář a zašlete nám ho společně s reklamovaným zbožím na adresu, která je napsaná ve formuláři.

  • Veškeré informace o reklamaci a vrácení zde.

Zboží, které vracíte nebo reklamujete, zasílejte na tuto adresu:

TOPJOY.CZ, U Zahrádkářské kolonie 1015/12, Praha 4, 14200

 

Zboží mi nesedí/nelíbí se mi. Je možné ho vyměnit za jiné?

Bohužel není. Pokud se vám zboží nelíbí nebo vám nesedí, vraťte ho (viz odstavec výše) a proveďte novou objednávku :).

Odesíláte zboží i o víkendu?

Ne, bohužel zatím ne. O víkendu nabíráme síly na další pracovní týden ;). Zároveň vás chceme požádat, abyste o víkendu, svátcích a večerních hodinách směřovaly vaše dotazy spíše na email: info@topjoy.cz nebo na tel. zprávy +420 774 336 970 (SMS, WhatsApp, Viber nebo Facebook Messenger). Pokud to půjde, odpovíme na ně i v tyto dny, jinak jsme ale OFFLINE. Děkujeme za pochopení :).

Chtěl/a bych darovat dárkový poukaz TOPJOY, je to možné?

Samozřejmě :). Napište nám na info@topjoy.cz a rádi vám ho vystavíme v jakékoli sumě.

Najdete nás i na MALL.CZ